Ponúkame stratégiu slova, účelné, zrozumiteľné a príťažlivé používanie slov, kľúčových slov a významov. Cez hĺbkovú stratégiu značky, ale aj cez konkrétnu prácu v písaných blogoch, v postoch na sociálnych sieťach, predajných materiáloch a scenároch.
Úsvit všetkého: chcieť vidieť možnosti
Je tu slovenské vydanie The Dawn of Everything Davida Graebera a Davida Wengrowa. Knihy, ktorá sa – od svojho vydania…
Záujem a ako ho vyvolať. Nie len na deň autizmu.
Dnes je 2.apríl, medzinárodný deň autizmu. Je to deň osvety. Pre mňa je osveta vyvolávanie záujmu tam, kde ho je…
Od polyteizmu k vede a späť: k značkám
Nech to znie akokoľvek jednoducho, myslím si, že challenge sociálnej vedy, ktorým dnes prechádza, sa dá zhrnúť asi takto: mysleli…
Anarchizmus: modelovať značku cez komunitu
„Najlepší klienti sú tí, ktorí poznajú svoje značky, ktorí vedia za čím značky stoja a čo vyjadrujú, povedal mi raz…
Značka, ktorá neovládla masy, len svojich manažérov
Mrzí ma, keď vidím padať komunity. No nezažil som situáciu, že by k tomu došlo kvôli strate zmyslu v komunite…
Zabudnuté tváre komunitnej značky
Čítam článok zo Social Semiotics, 2017: G. Rossolatos o brand image a celú tú debatu v Pierceovej línii sémiotiky značky…
Pečú sa u nás nové spolupráce a služby
Prajeme vám, nech sú sviatky také, aké ich chcete mať. My ich chceme mať pracovné, ale pokojne pracovné. Nie sme…
Budúcnosť už bola a ten „klient“ je spoločnosť
Nie je to tak dávno, keď korporáty spokojne tlmočili všeobecný prísľub o naplnení, radosti, hojnosti a instantných riešeniach problémov, ktoré sa dajú…
Rozhovor o význame faktov a príbehov
Ďalší z našich partnerských rozhovorov. Nás veľmi baví rozprávať sa. Ak niekoho baví to počúvať, je to ako by bol…
Prímerie ako terapeutický priestor
Našli sme pre Anetu jej významový svet a jeho prvé stvárnenie je nový web primerie.sk Aneta za nami prišla s…
Jeden človek + jedno svetlo, 2. časť: lineárna diagonála a význam
Pokračujem v uvažovaní, ktoré som naznačil v predošlom blogu. Lineárne svetlo: úzky pás výrazného svetla, ktoré sa nezvykne používať v…
O fotke
Keď sa v 19. storočí objavila a rozšírila fotka, prišiel s ňou aj strach z konca maľby. Nebol to technický…