Máme vonku nový podcast. Skúste si z neho odniesť, že ak nemáte peniaze na to, aby ste ľuďom do hláv doslova „natlačili“ význam, potom nevyhnutne potrebujete kvalitné a dobre premyslené logo. Pravdepodobne ste v tejto situácii, pretože, žiaľ, dizajnéri lôg príliš často nevedia, čo robia / majú robiť.
Text (názov), typografia (písmo) a ikona (symbol) loga zohrávajú úplne kľúčovú rolu v tom, ako ľudia čítajú značku. Majú byť vašim základným jazykom, ktorý nesmie stáť na vode: argumenty na to má rovnako kognitívna psychológia, neuroveda aj kultúrna sociológia (aj dizajn) – každá z vlastného pohľadu. No pokiaľ nevieme čo robíme, varíme si s povrchným, bezvýznamovým logom na riadny prúser.
Naše podcasty o tom, ako marketing (ne-)rozumie tomu, čomu rozumejú sociálne vedy, nájdete na Spotify, iTunes, Google Podcasts a Podbean. Napíšte nám komentár, ak s niečim nesúhlasíte, radi sa s vami budeme hádať 🙂