MEANING.
Brands without it are just annoying sounds and images.
Meaning transforms suits into power symbols, streets into scenes of social change, animals into pets, no-name figures into heroes and outlaws, and random passerbys into lovers.
We fuel brands and communities with the power of meaning.


Branding and communication
Tvoríme značky: ich názvy, logá, a všetky ostatné vyjadrenia v obraze a slove. Identita od nás je autentická, v spojení s tým, kto značku reprezentuje, je funkčná, zrozumiteľná a tvorivá zároveń. Pracujeme bez marketingových bullshitov, ideme k veci.

Research and community development
Nebaví nás robiť výskum pre výskum, zakladáme si na účelnosti, praktickosti a metóde – robíme tak, ako sa robiť dá. Kladieme dôraz na správe otázky, nie správne odpovede. Tie prídu vtedy, keď počúvame s naozaj otvorenými ušami aj očami.

Kurzy a konzultácie
Komunikácia, značka, práca s významom v slovách a obrazoch, sebarozvoj a osobné hranice, ale aj detský unschooling: mix toho, čím žijeme, čo nás napĺňa, čo sme získali v skúsenosti, všetko to, čo vieme a sme schopní a ochotní odovzdať aj vám.

Our YouTube channel:

Most recent blogs:
Najuletenejší názov pre kaviareň.
Kuchár Pepe a Liliana, jeho manželka, sa nám do života dostali náhodou. Stretli sme sa pri detskom bazéne na kúpalisku.…
Zrozumiteľne vyjadriť a esteticky zobraziť: tentokrát maľovanie stien
Bavíme sa s obsahom, s významom, ktorý skrývajú slová a obrazy. V každom zadaní hľadáme správny pomer zrozumiteľnosti a krásy.…
Prvá etapa výskumu zameraného na ľudí s Downovým syndrómom je hotová!
V spolupráci s komunitou rodín a ľudí s Downovým syndrómom v týchto týždňoch realizujeme výskum. Prvá etapa bola zameraná na…
Úsvit všetkého: chcieť vidieť možnosti
Je tu slovenské vydanie The Dawn of Everything Davida Graebera a Davida Wengrowa. Knihy, ktorá sa – od svojho vydania…
Interest and how to arouse it. Not just for autism day.
Dnes je 2.apríl, medzinárodný deň autizmu. Je to deň osvety. Pre mňa je osveta vyvolávanie záujmu tam, kde ho je…
Od polyteizmu k vede a späť: k značkám
Nech to znie akokoľvek jednoducho, myslím si, že challenge sociálnej vedy, ktorým dnes prechádza, sa dá zhrnúť asi takto: mysleli…
Anarchism: modeling a brand through community
„Najlepší klienti sú tí, ktorí poznajú svoje značky, ktorí vedia za čím značky stoja a čo vyjadrujú, povedal mi raz…
Značka, ktorá neovládla masy, len svojich manažérov
Mrzí ma, keď vidím padať komunity. No nezažil som situáciu, že by k tomu došlo kvôli strate zmyslu v komunite…
Forgotten faces of community brand
Čítam článok zo Social Semiotics, 2017: G. Rossolatos o brand image a celú tú debatu v Pierceovej línii sémiotiky značky…
We are preparing new collaborations and services
We wish you the holidays as you want them to be. We want them to be full of worki, but quiet work. We are not...
The future has already been and that "client" is the society
It wasn't that long ago that corporations were happy to communicate the general promise of fulfillment, joy, abundance and instant solutions to problems...
A conversation about the meaning of facts and stories
Another one of our partner interviews. We really enjoy talking. If someone enjoys listening to it, it's like being…