MEANING.

Brands without it are just annoying sounds and images.

Meaning transforms suits into power symbols, streets into scenes of social change, animals into pets, no-name figures into heroes and outlaws, and random passerbys into lovers.

We fuel brands and communities with the power of meaning.

Branding and communication

Tvoríme značky: ich názvy, logá, a všetky ostatné vyjadrenia v obraze a slove. Identita od nás je autentická, v spojení s tým, kto značku reprezentuje, je funkčná, zrozumiteľná a tvorivá zároveń. Pracujeme bez marketingových bullshitov, ideme k veci.

Research and community development

Nebaví nás robiť výskum pre výskum, zakladáme si na účelnosti, praktickosti a metóde – robíme tak, ako sa robiť dá. Kladieme dôraz na správe otázky, nie správne odpovede. Tie prídu vtedy, keď počúvame s naozaj otvorenými ušami aj očami.

Kurzy a konzultácie

Komunikácia, značka, práca s významom v slovách a obrazoch, sebarozvoj a osobné hranice, ale aj detský unschooling: mix toho, čím žijeme, čo nás napĺňa, čo sme získali v skúsenosti, všetko to, čo vieme a sme schopní a ochotní odovzdať aj vám.

Our YouTube channel:

Most recent blogs:

Najuletenejší názov pre kaviareň.
Najuletenejší názov pre kaviareň.
May 30, 2023

Kuchár Pepe a Liliana, jeho manželka, sa nám do života dostali náhodou. Stretli sme sa pri detskom bazéne na kúpalisku.…

Zrozumiteľne vyjadriť a esteticky zobraziť: tentokrát maľovanie stien
Zrozumiteľne vyjadriť a esteticky zobraziť: tentokrát maľovanie stien
May 5, 2023

Bavíme sa s obsahom, s významom, ktorý skrývajú slová a obrazy. V každom zadaní hľadáme správny pomer zrozumiteľnosti a krásy.…

Prvá etapa výskumu zameraného na ľudí s Downovým syndrómom je hotová!
Prvá etapa výskumu zameraného na ľudí s Downovým syndrómom je hotová!
Apr 20, 2023

V spolupráci s komunitou rodín a ľudí s Downovým syndrómom v týchto týždňoch realizujeme výskum. Prvá etapa bola zameraná na…

Úsvit všetkého: chcieť vidieť možnosti
Úsvit všetkého: chcieť vidieť možnosti
Apr 11, 2023

Je tu slovenské vydanie The Dawn of Everything Davida Graebera a Davida Wengrowa. Knihy, ktorá sa – od svojho vydania…

Záujem a ako ho vyvolať. Nie len na deň autizmu.
Interest and how to arouse it. Not just for autism day.
Apr 2, 2023

Dnes je 2.apríl, medzinárodný deň autizmu. Je to deň osvety. Pre mňa je osveta vyvolávanie záujmu tam, kde ho je…

Od polyteizmu k vede a späť: k značkám
Od polyteizmu k vede a späť: k značkám
Feb 27, 2023

Nech to znie akokoľvek jednoducho, myslím si, že challenge sociálnej vedy, ktorým dnes prechádza, sa dá zhrnúť asi takto: mysleli…

Anarchizmus: modelovať značku cez komunitu
Anarchism: modeling a brand through community
Feb 22, 2023

„Najlepší klienti sú tí, ktorí poznajú svoje značky, ktorí vedia za čím značky stoja a čo vyjadrujú, povedal mi raz…

Značka, ktorá neovládla masy, len svojich manažérov
Značka, ktorá neovládla masy, len svojich manažérov
Feb 4, 2023

Mrzí ma, keď vidím padať komunity. No nezažil som situáciu, že by k tomu došlo kvôli strate zmyslu v komunite…

Zabudnuté tváre komunitnej značky
Forgotten faces of community brand
Jan 29, 2023

Čítam článok zo Social Semiotics, 2017: G. Rossolatos o brand image a celú tú debatu v Pierceovej línii sémiotiky značky…

Pečú sa u nás nové spolupráce a služby
We are preparing new collaborations and services
Dec 19, 2022

We wish you the holidays as you want them to be. We want them to be full of worki, but quiet work. We are not...

Budúcnosť už bola a ten „klient“ je spoločnosť
The future has already been and that "client" is the society
Nov 7, 2022

It wasn't that long ago that corporations were happy to communicate the general promise of fulfillment, joy, abundance and instant solutions to problems...

Rozhovor o význame faktov a príbehov
A conversation about the meaning of facts and stories
Sep 26, 2022

Another one of our partner interviews. We really enjoy talking. If someone enjoys listening to it, it's like being…